22/1/11

Για Πάντα

Είμαι ένα μαύρο άλογο
αόρατο στο σκοτάδι της νύχτας
καλπάζοντας στην έρημη στέππα
ο παγωμένος άνεμος καλπάζει στις φτέρνες μου

Είμαι ένα νυσταγμένο λιοντάρι
κυλιέμαι πάνω στα ξερά χόρτα της σαβάννας
μυρίζοντας το φρέσκο αίμα
που τρέχει από τις φλέβες σου

Είμαι μια γυναίκα που κοιμάται
στα λινά σεντόνια
τσαλακωμένα σεντόνια
νιώθω το χτύπο της καρδιάς σου
κάτω από την κοιλιά μου

Έχω χίλια πρόσωπα
είμαι αυτό που φοβάσαι
είμαι αυτό που περιμένεις
είμαι αυτό που ψάχνεις (θυμάσαι)

και ο άνεμος
ο άνεμος έμεινε στο τέλος
τα παράθυρα που τρίζουν
το σκοτάδι της μέρας



Είμαι η σκιά σου
πάνω στον τοίχο
γλυστράω πίσω σου αθόρυβα
λησμονημένος στο φως που τυφλώνει

Είμαι το μάτι που τα βλέπει όλα
βλέπω μέσα στο μυαλό σου
βλέπω τη μέρα και τη νύχτα σου
τη μοναξιά σου

Είμαι ο μαύρος καβαλλάρης
έρχομαι για σένα
έρχομαι στο τέλος
μόνο για σένα

Έχω χίλια πρόσωπα
έρχομαι για σένα
έρχομαι στο τέλος
μόνο για σένα

και ο άνεμος
μένει πάντα τελευταίος
τα παράθυρα τρίζουν
τρίζουν για πάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια: