17/3/11

Λουϊζα


Δεν ήτανε στο μπαρ, δεν ήταν στις καμπίνες
δεν ήταν ούτε στην ακρογιαλιά.
Μου είπαν κάτι φίλοι την είδαν με το Μπίλη
να βγαίνει με μια βάρκα στ’ ανοιχτά.

Της είχα πει πριν φύγω θα γύριζα σε λίγο
και μού’πε θα περίμενε στην πλαζ.
Γυρίζοντας νομίζω την είδα με το Μήτσο
να βγαίνει με την Πόρσε απ’ το γκαράζ.

Χωρίς αμφιβολία, ήταν στην παραλία
κι’ εγώ ο χαζός δεν πρόσεξα καλά.
Νομίζω κατά βάθος πως κάνω κάποιο λάθος
μα λάθη πάντα γίνονται πολλά.

Κι’ όλο ψάχνω λοιπόν τη Λουΐζα
κι’ όλο γυρεύω τη Λουΐζα, παιδιά.
Η καρδιά μου κόπηκε στη ρίζα,
βγήκε από την πρίζα και δε δουλεύει πια.

Δεν ξέρω τι να κάνω, που όσο και να ψάχνω
δε βρίσκω τη Λουΐζα πουθενά.
Πόσο είχα λείψει τάχα; Πέντε λεπτά μονάχα,
μα πρόλαβε και χάθηκε ξανά.

Δεν ξέρω τι παθαίνω, νομίζω πως πεθαίνω
κάθε φορά που φεύγει ξαφνικά.
Μου λένε τελευταία πως πάει με τον Αντρέα
μα εγώ δεν τους πιστεύω φυσικά.

Κι’ όλο φωνάζω Λουΐζα, Λουΐζα
κι’ όλο δε βρίσκω Λουΐζα πουθενά.
Η καρδιά μου κόπηκε στη ρίζα,
βγήκε από την πρίζα και δε δουλεύει πια...

Δεν υπάρχουν σχόλια: